PV*SOL – FAQ

  1. Jaká je základní délka licence programů od Valentin software, GmbH, jako je PV*SOL, PV*SOL Premium, GeoT*SOL, T*SOL?

Všechny programy od výrobce Valentin software po zaplacení licence mají neomezenou platnost.

Při zakoupení licence dostáváte od výrobce dárek 6 měsíců tzv. údržbový balíček. V šesti měsících od zakoupení licence bude vždy po přihlášení automaticky zkontrolována aktuální softwarová verze a pokud existuje vyšší verze, bude stažena a nainstalována na váš počítač. Dále v prvních šesti měsících od zakoupení licence po přihlášení automaticky zkontroluje nové HW komponenty (moduly, baterie, střídače, elektromobily, …) a pokud existují nové prvky, budou staženy a nainstalovány do vašeho počítače.

  1. Potřebuji nutně tzv. roční údržbový balíček? Bude program pracovat bez něj?

Tím, že zakoupená SW licence má neomezenou platnost, nepotřebujete nic dále nuceně kupovat. To je jistě dobrá zpráva. Jak však vznikají nové a nové HW komponenty, bude vám s přibývajícím časem více a více nových HW komponentů v programu scházet, protože nebudou automaticky stahovány.

Pokud však máte od výrobce scházející komponenty datový list (datasheet), u některých komponent detailní datasheet, je možné všechny nové komponenty ručně do databáze přidat a tím je použít. Tím budete moci udržet i na staré licenci nejnovější HW komponenty.

Absencí údržbového balíčku je, že okamžikem skončení doby údržby zůstane svými schopnostmi SW na platné verzi k poslednímu dni skončení údržby. Vzhledem k tomu, že výrobce pravidelně i v průběhu roku doplňuje novou funkčnost do programu, vyplatí se si roční údržbový balíček předplatit.

  1. Jak se počítá délka údržbového balíčku při koupě novém licence?

Pokud jste již při počátečním nákupu rozhodnuti o koupi ročního údržbového balíčku, pak se celková doba balíčku z 6měsíců prodlouží o dalších 12 měsíců. Získáte tak údržbový balíček o délce 18 měsíců ode dne nákupu licence.

  1. Co dělat, když mě skončil 6měsíční údržbový balíček zdarma a zapomněl jsem včas objednat prodloužení na roční údržbový balíček?

V případě, že uplynul více než 1 rok nebo došlo k přechodu na novou roční verzi, musíte abyste mohli zakoupit roční údržbový poplatek nejdříve upgradovat stávající verzi SW. Cena za upgrade bude odvislá od počtu let nepoužívání údržbového balíčku. Platí však, že je možné nejdéle provést přechod u SW mladšího než 4 let. V případě, že je SW starší než 5 let, je nutné již zakoupit novou verzi SW.

  1. Operační systém Windows na mém počítači nepracuje správně, a z tohoto důvodu je počítač nestabilní, zasekává se, potřebuji program s platnou licencí přesunout na jiný (nový, náhradní) počítač. Jak to mám udělat?

Jediným řešením je vyplnit přiložený formulář „REAKTIVACE LICENCE“. Vyplňte číslo licence, název a verze používaného programu, název společnosti, vaše jméno, zemi, telefon, email a proč chcete provést REAKTIVACI LICENCE.

V dolní části vyplňte datum podepište a naskenované zašlete na sales@valentin-software.com.

Výrobce a jeho zaměstnanci vyřídí reaktivaci licence v běžné pracovní době za 1-4 hodiny, v závislosti od již existujících požadavků.

  1. Potřebuji přesunout program s platnou licencí na jiný počítač. Jak to udělám?

K přesunutí programu na jiný počítač potřebujete přejít do menu NÁPOVĚDA, REGISTRACE, poté tlačítko „Změnit registraci“ a tlačítko „Zrušit registraci sériového čísla“.

Po zmáčknutí tlačítka „Zrušit registraci sériového čísla“ program provede odregistraci na daném počítači, ale ještě před tím, budete vyzváni k zadání vaší emailové adresy. Protože odregistrace je nevratný proces, na zadanou emailovou adresu bude odeslána zpráva o ID uživateli a jeho jménu, které je potřebné pro bezeztrátový přenos všech uživatelských dat do nového počítače.

Vysvětlení: V průběhu vaší práce jsou veškeré uživatelsky založené databáze a jejich úpravy nahrávány na ICLOUD výrobce.

Po provedení odregistrace bude na starém počítači již jen tzv. 30denní demo verze. Nyní tedy můžete přistoupit k instalaci licence na nový počítač, shodně jako když jste licenci zakoupili poprvé.

Přenos (odregistrace) na nový počítač proběhne v pořádku tehdy, je-li současně splněna podmínka 6 měsíců od okamžiku posledního přenosu licence (odregsitrace). Pokud víte, že uběhla kratší doba než 6 měsíců od posledního přenosu licence, využijte prosím návod jako při porouchaném (nefunkčním) počítači.

Soubory cookie používáme k poskytování funkcí sociálních médií (facebook, twitter a youtube) a analýze naší návštěvnosti. View more
Cookies settings
Accept
Zásady ochrany osobních údajů a souborů cookie
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive
Zásady soukromí a bezpečnosti
Proč používáme cookies? Soubory cookies a další technologie nám pomáhají zlepšovat naše služby, pomáhají nám analyzovat výkon webu a umožňují nám zobrazovat naše sociální sítě (Facebook, Twitter a Youtube). V nastavení si můžete vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat.
Save settings
Cookies settings